News
Loading...

Darwin,Protes Mendukung Masyarakat Adat Papua Barat.


Protes di Darwin, Australia. Protes damai untuk mendukung orang-orang Melanesia masyarakat adat Papua Barat.

Banyak orang Indonesia memberikan suaranya hari di Darwin dalam pemilihan yang banyak orang di Papua Barat akan memboikot - tidak suara meskipun adanya ancaman kekerasan yang dilakukan oleh militer Indonesia.

Para pemilih mendengar kami putus asa bagi rakyat Papua Barat dalam bahaya. Wakil-wakil pemerintah diberitahu keras dan jelas, bahwa kita akan tidak berdiri diam sementara pemerintah mereka menduduki tanah Anda dan mengambil hidup Anda.

Kami mengatakan kepada mereka bahwa kita akan tidak berdiri diam sementara mereka mengancam untuk membunuh orang-orang tidak memberikan suara dan bahwa kita tahu metode mereka adalah untuk memaksa orang untuk memilih sementara penargetan aktivis untuk memenjarakan, penyiksaan dan membunuh mereka. Kami berdiri kuat untuk Anda dan anak Anda dan tahu Anda tidak akan pernah memberikan sampai Anda mendapatkan kemerdekaan dan kebebasan - Anda tidak akan kami. Papua Merdeka!

Territorians untuk Papua Barat gratis, Darwin akhir pendudukan Indonesia brutal West Papua protes di Darwin Konsulat Indonesia.

https://www.Facebook.com/Events/308159552686694/

Protest in Darwin, Australia. Peaceful protest in support of the Indigenous Melanesian people of West Papua.

Many Indonesian people cast their vote today in Darwin in an election that many people in West Papua will boycott - not vote in spite of the violent threats made by the Indonesian Military.

The voters heard our despair for the people of West Papua in danger. The Indonesian Government representatives were told loud and clear, that we will not stand silent whilst their Government occupy your land and take your lives.

We told them that we will not stand silent whilst they threaten to kill people for not voting and that we know their method is to force people to vote whilst targeting activists to imprison, torture and kill them. We stand strong for you and your children and know you will never give up until you gain your Independence and freedom - nor will we. Papua Merdeka!

Territorians for a Free West Papua, Darwin

End the brutal Indonesian occupation of West Papua Protest at the Indonesian Consulate Darwin.





Share on Google Plus

About suarakolaitaga

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment